God morgon

Vaknade för ca två timmar sedan, med huvudvärk och ont i örat. La mig i soffan för att titta lite på Grey's antomy, och lyssnade på 1D ♥
Kommer bilder med mitt nya objektiv sen, eftersom mitt batteri ligger på laddning ^^
|
#1 - - Malin - foto & vardag:

sv; Allt är bra! Och med dig? :)

Tack detsamma! :D

#2 - - saga:

Sv; Jodå tack detsamma, vad görs? :)

#3 - - Maria Fahlman:

SV: Jadå, allt är bra. Förutom att det inte är så jätte fint väder, fast då kan man ju fota! :D

TACK, din med (:

#4 - - ELINBOGERED:

SV: krya♥ planer idag? :) kram!

#5 - - Victoria - Foto och Vardagen:

jodå, lite ont i halsen :s

själv? :)

vad är det för objektiv ? :)

#6 - - emmie:

sv: jodå det är bra, sj? &tack :)

#7 - - ~ L I N N ~:

Tack :)

Jodå det äre väl !

Själv då ?

#8 - - ~ L I N N ~:

Usch då :(

Du får krya!

#9 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

Tack!

Det är bra, sj? :)

#10 - - saga:

Sv; Samma här, några planer för veckan? :D

#11 - - Emma - En satsande tävlingsryttare:

super fin blogg, följa varann via bloglovin ? :)

#12 - - Kitiwara:

Sv: Krya! Det är bra med mig me (:

Fråga gärna nått på vår frågestund http://twoasiians.blogg.se/2012/february/fragestund.html :D

Kram

#13 - - Malin - foto & vardag:

sv; Krya på dig!

#14 - - Tilda:

sv: ja allt rullar på ! allt bra själv ?

Tack detsamma ! :D kommentera på frågestunden så blir jag jätteglad ! kram

#15 - - Maria - Passion for heels and fashion:

Var med och tävla om ett par jättesöta örhängen på min blogg! Klicka här för att delta: http://shoemania.se/2012/february/tavling-vinn-orhangen-fran-additstorese.html

#16 - - Elisia:

Fin blogg! Allt bra? ;)

#17 - - fia:

bra blogg:)

ha en bra dag!

kram.

#18 - - ebba- en blogg om allt!:

hej! fin blogg , vad gör du? :D

Upp