Tidig vår

Bild tagen med det nya objektivet (55-300mm)
Gick en sväng med ceasar för att få lite luft, tog min skinjacka och och det var en riktigt bra ide. Eftersom vårsolen värmer ♥  Nu ska jag återgå till min filt och harry potter bok.
Kram
- natur |
#1 - - Solin (solinjamil.blogg.se):

Hej, är alt bra?:)

Kram♥

#2 - - Malva:

- Tack! :D

#3 - - Marina:

Fin blogg!:)

#4 - - tess:

Är det en bild från i år? :O



Sv: Oh tack så mycket för din fina kommentar :) Allt är bara fint med mig nu faktiskt, inte något att klaga på alls.

Allt fint med dig?

Kram

#5 - - Alice :):

Fiin blogg !! :) Lust att följa varandra på bloglovin' ? :) Kommentera min blogg så jag vet ;) :)

#6 - - Maria Fahlman:

Sv: Tackar! Vad fina bilder du tar :)

#7 - - Anna:

Åå, va najs med vår!

sv: allt är toppen med mig, själv då? Tack detsamma, kram! :)

#8 - - kajsa:

Vilken fin bild!

sv: tack så jättemycket :)

det är bara bra med mig, hur är det med dig då? kram

#9 - - feliciaa:

sv; härligt att höra ! :)

#10 - - Isabellasphotographing - let's rock the photography world!:

sv: det tycker jag, själv då? :)

tack så mycket!

#11 - - malin:

Oh har ni redan krokusar?:)

Upp