TÄVLING ~ Anmäl dig nu

En vecka kvar :) Lägger upp igen ^^
Nu kör vi igång med tävlingen. Kunde inte vänta och hade jätte tråkigt så vi kör NU.
På bilden över står det hur du gör. Om du fortfarande har några frågor så skriv det i en kommentar eller mejla mig :) [email protected]
Kram ♥
|
#1 - - Lena och Linnea:

Jag är med :) jag gillar ditt inlägg och följer dig NU på bloglovin!! :D om ja vinner så väljer jag ear cuff nr 1 elr bild nr 1 ^^ kram

Fin blogg förresten :)

Kram

S

/Lena

#2 - - a l v a - f o t o:

jag är med :)

http://alvazfoto.blogg.se/2012/january/jag-ar-med-och-tavlar-om.html



jag gillar ditt inlägg på bloglovin och följer dig :)

jag vill vinna nummer 2 :)

¨

kraam!

#3 - - Maalaa- foto-musik-livet:

Har inte hål i öronen :( <3

#4 - - Victoria:

när avslutar du tävlingen? :)

Upp