TÄVLING ~ Anmäl dig nu

Nu kör vi igång med tävlingen. Kunde inte vänta och hade jätte tråkigt så vi kör NU.
På bilden över står det hur du gör. Om du fortfarande har några frågor så skriv det i en kommentar eller mejla mig :) [email protected]
Kram ♥
|
#1 - - Patricia♔:

Jag tänkte göra det, men när jag skrev inlägget om dig fick jag inte länkarna att fungera:( Vet inte vad som är fel med min blogg. ska försöka senare. Kan jag vara med en då? Har lagt till dig på bloglovin och ska precis gilla inlägget. Hade velat vinna Nr 1

#2 - - Hanne (Y):

Hej

ja det blev lite knepigt men till slut fixade sig för att du va så snäll men but anyway, om jag vinner så skulle ja vilja ha nr: 4

#3 - - bellebanan @ GSM:

jag ska gilla o följa o det men om jag vinner vill jag ha nr2

#4 - - emu:

Hej, har jjust skaffat en ny blogg har inte så många som läser 20+ ungefär, tänkte kanske vi skulle kunna göra länkbyten? :) Ska följa din blogglovin och allt det dära nu,jätte fin blogg! Om jag vinner så skulle jag vilja ha NR.2 :D

#5 - - Malin Alnefjord:

Hej! Jag är med, har gjort allt ovanför!

#6 - - cecilia:

Hej!

Jag är med & tävlar! Följer dig på bloglovin och har gillat inlägget där, har även bloggat om tävlingen plus länkat detta inlägg. Här är mitt inlägg: http://www.nattstad.se/ceciliaandelin?id=2295343

Hoppas jag vinner! :D kram!

Btw, bra blogg!!

#7 - - Rebecka:

Jag är med!

Har gillat allt på bloglovin, och här är länken till inlägget:



http://itsagiirlthing.blogg.se/2012/january/tavlar.html



Skulle helst vilja vinna earcuff nummer 2



Kram :)

#8 - - Victoria:

Jag är med ! :)

Nu följer jag dig via bloglovin och har gillat inlägget. Här har jag skrivit om tävlingen:http://vickevictoria.blogg.se/2012/january/tavlar-om-en-earcuff.html

fixade en bild till också som + i kanten :)



Jag skulle bli suuuuperglad om jag vann! Du skulle bara veta! Har ingen earcuff och skulle så gärna vilja ha en :( Så om jag vann denna tävlingen skulle jag spricka av glädje! Jag skulle vilja vinna 2:an på bilden :)

HÅLLER TUMMARNA allt vad jag kan nu !!! ♥



KRAM

Upp