hola, ciao, salut och hej

Igår på vis c:
Har verkligen ingen bra ursäkt när det kommer till bloggandet, men ska försöka bättra mig nästa vecka.

Gör ett snabbt tråkigt och helt onödigt inlägg innan jag beger mig upp för trappan och ner i sängen. Ska upp ganska tidigt imorgon eftersom vi ska ut till händelöp och skärgårdensdag. Ska cykla ut dit (troligen) om jag orkar. Kommer också nya bilder imorgon, hoppas jag ;)
Ska kanske också berätta att jag kommer vara väldigt frånvarande dem kommande dagarna nästa vecka, då jag drar mig mot göteborg. Ska försöka hinna med att blogga lite från mobilen, annars hittar ni mig på instagram - SaraCarolinaa
 
KRAM ♥
- mobilbilder |
#1 - - frigambo:

jag vill med ha bilderna ^^^^^^^^^:DD

#2 - - ströbröd:

du ska få dem kära kusin, nästa vecka isf :DD ^^^^^^^^

#3 - - stina:

vad lyssnar du helst på för musik? :)

Upp