Fina killar där

Fina pojkar det där :) Hoppas dem puttar in Sverige i deras turnéplan. Detta var verkligen ett helt onödigt inlägg. Men skulle bara kolla om jag kunde få in bilder i bloggen via mobilen. Och jag tror jag lyckades :))) Gosh vad alla i One direction ska vara så snygga. Kram :)
|
#1 - - Victoria - Foto och Vardagen:

najs :D

vart går din drömresa? :D

hoppas du får en underbar dag :D

#2 - - tess:

Sv: Men jösses, har krokusar redan kommit upp? :O Helt otroligt, men såg på vädret igår & det såg ut som att det här fina vädret kommer att hålla i sig tills på fredag iallafall, sen vet jag inte längre. Men så underbart... hihi. Det enda negativa har jag kommit fram till är att man får solen i ögonen när man kör bil, men det får man väl leva med...

Kram

#3 - - maria:

stöd kampen mot barncancer.

#4 - - Sara - Mamma till Nova:

taack ska du ha!

vad gör du idag?

#5 - - Angelina:

sv: hej! jo det är bara bra :) tack! :)

Upp